Účinné odbourání tuků?

Neexistuje. Mnoho žen by takto rázem odpovědělo, ale my vám nyní chceme představit něco, o čem byste mohly chvíli přemýšlet a také zvážit veškeré možnosti a až potom, co si to dobře promyslíte a podíváte se na veškerá fakta, pak se můžete rozhodnout, jestli byste něco podobného chtěly vyzkoušet. Samozřejmě, že tento způsob je také vhodný i pro pány, takže můžete číst dále, ať jste žena nebo muž.

borůvky

Dieta, kterou můžete znát pod více názvy

Ketogenní, bílkovinná, proteinová, keto dieta, cyklická ketogenní dieta. Všechny tyto výrazy spojuje jedna metoda hubnutí. Říká se jí tak proto, že díky proteinům a vyššímu obsahu bílkovin, které do těla dostáváte, navodíte v těle přirozený proces ketózu. Zřejmě odtud tento název, který vynalezl jeden profesor a tato metoda pochází z USA, kde spolu s lékaři dali vědci hlavy dohromady a zkoumali, jak by se dalo v těle ještě způsobit, aby se samo zbavilo tuků a vymysleli tento originální způsob. Ovšem nezbavujete se svalové tkáně!

Právě díky ketóze se dostáváme k jádru problému. Budete hubnout, protože v tomto stavu začne proces odbourávání tuků v těle. Ty se spalují a následně se zamezuje jejich vzniku, protože při této metodě dodržujete jistý jídelníček a díky němu snižujete dávku tuků a sacharidů do těla. Nebojte se, veškeré vitamíny a ostatní látky budete mít zachovány, protože jídelníček se sestavuje ze tří fází, o kterých si hned řekneme, a obsahuje snad všechny možné potraviny, které vás napadnou. Od vajíček, přes klasicky upravené maso, až po mnoho druhů ryb, ale také zeleniny nebo ovoce. Všechno je dáno podle fáze a také podle vašeho sestaveného jídelníčku, který byste měli dodržovat.

kiwi

1.       Fáze – váhová redukce
2.       Fáze – stabilizace
3.       Fáze – fixace

Ovšem právě díky tomuto jídelníčku budete mít novou sílu! Detoxikace těla proběhne zcela nezávisle na této dietě a ani si nevšimnete, že jste pomalu začali snižovat svou váhu, protože vám bude báječně a to bez zbytečného trápení se hlady nebo bez zbytečného a únavného posilování a cvičení. 

4.6
07